Volgers

maandag 30 januari 2012

Vlijtig Liesje

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten ,ik ben er erg blij mee en hoop dat jullie mijn blog regelmatig komen bezoeken..
Ik heb net mijn eerste  kaart af voor de challenge van 
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/  we moesten kiezen uit 3 plaatjes dit is dus nr 1.

Jammer is het dat als je een foto maakt de kleuren toch altijd iets anders zijn , namelijk de achtergrond is iets meer naar het roomkleur en de bruine strik is veel lichter van kleur.
ik ga gauw aan de volgende beginnen ik zou zeggen  tot ziens  , groetjes NEL

9 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het weer geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Nel.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook prachtig, blijft toch supermooi hè dat vintage.......!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schattig kaartje nel wow
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hoor Nel, heerlijke kaart. Ik ben er gek op maar dat is geen geheim, haha.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Nel,

    Ik ben natuurlijk ook ff bij jou wezen kijken en ook volger geworden, prachtige creatie komen hier voorbij.
    Bedankt voor je complimenten op mijn blog.
    Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is schitterend Nel.
    Leuk dat je volger bent geworden bij mij.
    Vergeet je de candy niet?
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,

    Wat een gigaleuk kaartje heb je gemaakt met het plaatje van de challenge.
    Het is toch een schatje:) Je hebt er iets moois van gemaakt hoor;)

    Leuk dat je mee doet met onze challenge;)

    Groetjes,
    Neltine

    Scr@p-cards Challenge-Blog

    BeantwoordenVerwijderen