Volgers

dinsdag 10 januari 2012

Zal ik dan toch maar meedoen

Na veel twijfelen ga ik het toch proberen om  nog mee te doen aan deze challenge

Ook weet ik niet of het me gaat lukken maar daar komen we wel achter toch, ik heb pas één challenge gedaan maar met hulp van een hobbymaatje dus dit wordt expirimenteren hoor.
Dit is de foto waar ik mee het gaat proberen bij  http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/
ik hoop dat het gelukt is zoniet mogen jullie mij gerust toespreken hieover

Groerjes Nel

5 opmerkingen:

  1. Geen reden om te twijfelen hoor, wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch gelukt hè om je kaart erop te krijgen en ik vind het een leukie hoor. Nu maar afwachten, hihihi.
    Liefssss. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    YESSSS.....het is je gelukt om deze MOOIE kaart aan een challengen mee te laten doen ☺☺☺ Succes met de challenge.
    Hoe is het om te bloggen? Leuk hè?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja erg goed gelukt hoor!!
    Mooi kaartje.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen