Volgers

dinsdag 28 februari 2012

65 jaar

Mijn buurvrouw vroeg mij of ik een kaart had voor een man en een vrouw ze zijn allebei 65 jaar geworden.
Ineens schoot mij te binnen dat ik van mijn lieve hobbymaatje  PLONY eens een leuke stempelafdruk heb gehad van een man en een vrouw, dit is hem

Het stel is nog heel erg kwiek maar een grapje moet kunnen toch,daarom deze kaart, ik zelf vind het wel een leuk idee en jullie, Plony nog bedankt  hoor je ziet wie wat bewaart heeft wat . 
Fijne dag nog en groetjes Nel

8 opmerkingen:

  1. Wauw Nel inkleuren doe je echt super,wat een te gek gave kaart is dit,heel goede gemaakt zeg.Leuk hoor om te lezen dat je zo fijn met Plony kaarten maak ik doe het altijd met mijn dochter het is altijd heel gezellig.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nel wat gaaaf gemaakt zeg
    leuk gekleurt ook
    en wat een gave digi wow ik wil hem oooooook LOL
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit geworden, de vorige is trouwens ook een toppertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Nel, gaaf hoor!!!!!!! Mooi gebruikt die stempelafdruk, heel tof. Prachtig kaartje.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Nel en die stempel blijft daar leuk voor.
    Ze zullen de kaart vast leuk vinden.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk kaartje!
    En wat een gezellig stempelafdrukje!
    Ze zullen er vast erg blij mee zijn!

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hartstikke leuke kaart hoor Nel!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen