Volgers

maandag 13 februari 2012

Een Meisje

Het  weekend weer lekker naar mijn broer en schoonzus even bijtanken zeggen wij dan, zij worden oma en opa maar weten nog niet wat het is dus ben ik maar weer even een baby kaart gaan maken,wat is dit toch leuk om te doen
 

Ik heb aan de achterkant van de kaart mijn logo  gezet wat ik samen met mijn broer heb gemaakt,ik ben er wel tevreden over.
En zo ziet mijn logo er nu uit, grappig toch,ik ben weer benieuwd naar de reactie's natuurlijk heel veel liefs NEL

8 opmerkingen:

  1. Hoi Nel wat een super leuk baby kaartje heb je gemaakt.
    En je logo ziet er prachtig uit hoor.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje hoor Nel groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief hoor, een dotje van een kaart en je hebt ook een heel mooi logo.Ook toevallig, allebei aan de babykaart vandaag, haha, er hangt iets in de lucht zeker, hihihi. Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel

    Alle eerst staat de een verrassing voor je op mijn blog.

    Wat een schattige babykaartje en prachtige logo ook.

    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he al die kleinkinderen?
    Ik vind je kaartje ook weer prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige babykaart.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje van een kaart nel
    mooi gemaakt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen