Volgers

woensdag 29 februari 2012

Jongenskaart

Ja hoe noem je het een jongenskaart , een kaart voor een man , veel hobbymaatjes hebben niets met mannenkaarten maar ik vind het toch altijd wl leuk om te doen.
Dit is hem dan weer , ik heb de stempelafdruk een keer gekregen van een HEEEL LIEF blogmaatje , ja dat noem je toch zo hier, ik was er helemaal verliefd op , vandaar dat ik hem nog een keer hebt gebruikt, zij zei noem mijn naam maar niet hoor , maar ik wil haar wel heel erg bedanken,
ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge
nr 3 mannen/jongeskaart  van  http://decreatievezebra.blogspot.com/  en
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/

op aanraden van een heel lief hobbymaatje  P.....   bedankt  ik was het al weer vergeten
Heel veel liefs en groetjes Nel

13 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Nu mogen wij natuurlijk gaan raden ☺☺☺ van wie jij dit MOOIE stempelafdrukje hebt gekregen ☺☺☺.
    Het is een STOERE kaart geworden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer is ie hoor Nel, hartstikke gaaf maar waarom doe je nou met deze niet mee met een challenge????? Bijvoorbeeld bij de zebra of bij scrap cards challenge. ??????????
    Liefs, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig Nel. En heel leuk ingekleurd, heel anders dan de eerste versie hiervan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wauw die kaart is leuk helemaal geweldig.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt gelijk hoor dit is ,,,,,, een hele mooie digi. En heel mooi gemaakt deze kaart , leuk dat je mee doet aan DCZ. Gr Gea B. Oja ga zo even op je blog zoeken naar je eerste kaart met deze digi .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer zo een leuke kaart top nel mooi gemaakt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannenkaart Nel, leuk dat je meedoet met de challenge van De Creatieve Zebra!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke afbeelding op je kaartje , super mannenkaartje, en bedankt voor het meedoen bij de Creatieve Zebra, succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, een echte mannen kaart !
    Ik was dit keer gastdesigner en was/ben erg benieuwd wat jullie er allemaal van maken.
    Heel veel succes met de challenge van De Creatieve Zebra!

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,

    Wat een super stoere kaart.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere mannenkaart, zeker erg leuke stempelafdruk.
    Bedankt voor u deelname aan dcz.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mannenkaart Nel, leuk dat je meedoet met de challenge van De Creatieve Zebra!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen