Volgers

donderdag 16 februari 2012

Nieuwe Woning

Goede middag, ik was mijn knipvellen aan het opruimen en ja dan kom je nog eens wat tegen,normaal vind ik de plaatjes gauw te groot maar deze heb ik maar zo gelaten.
Toch nog maar een strikje en een paar steentjes toegevoegd
Ja wat doe je dan met zo een plaatje weggooien nee en in eens wist ik het Nieuwe Woning,
het is een heel eenvoudige kaart zonder veel poespas maar de kleuren doen genoeg vind ik , ik zie jullie reactie's daarom graag weer tegemoet, fijne dag en tot ziens    gr Nel

10 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder mooi kaartje is dit Nel!!! Heel leuk om het eens in het groen te doen...gebruiken we eigenlijk veel te weinig....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Nel,
    Toevallig ken ik dat knipvel, heb hem zelf ook.
    Maar ik vind je kaart keigaaf geworden., ziet er primna uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersssssssss!!!!!! Mooi zo in dat groen Nel, heeeeel mooi gedaan en lekker zo'n kaartje op voorraad!!!!
    Liefsssssssssssss.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al is de kaart in jou ogen eenvoudig ik vind hem in ieder geval schattig.Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!
    Schitterende kleuren!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig nel zo mooooooi
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel

    Prachtige kaart en leuk ook met die kleurtjes.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Wat een VROLIJKE kaart is dit met die meesjes ☺☺☺ Ze hebben zelfs de bloemetjes al buiten gezet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen