Volgers

woensdag 8 februari 2012

Uitdaging nr 12

Uitdaging nr 12 van  http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/ . Dit is de sketch die moet worden gemaakt.

Met deze kaart wil ik meedoen aan uitdaging nr 12, nu met nederlandse tekst, ik had eerst happy valentijn en dom natuurlijk dat mag niet.



Elk jaar maak ik minstens 3 valentijnskaarten , ik heb drie kleindochters en die krijgen vanaf hun geboorte een valentijnskaart van Oma natuurlijk zonder afzender, maar ieder jaar zonder de envelop te openen zeggen  ze Oh die is weer van Oma, dit is dus alvast mijn eerste valentijnskaart voor de meiden Ik hoop dat ze hem weer leuk vinden dit jaar , veel liefs en groetjes NEL

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit heel schattig met al die hartjes groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry ik bedoel natuurlijk roosjes ik ben een beetje moe daarom maak ik foutjes groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Nel . . Bedankt voor je deelname aan de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart! Leuk dat je gezellig met de wedstrijd van NKU meedoet.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging en veel succes met de wedstrijd!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging en veel succes met de wedstrijd!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat U 3 valentijnskaartjes maakt. Hij is echt schitterend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijk romantische kaart hoor! Leuk gedaan met het hartje. Gezellig dat je meedoet met de NKU :)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen