Volgers

vrijdag 10 februari 2012

Valentijnskaart voor mijn dochter

 Eerst wil ik mijn nieuwe volgers weer hartelijk welkom heten en ook mijn trouwe volgers wil ik bedanken voor hun reactie,s ik lees ze graag.

Deze kaart is voor mijn jongste dochter nu 40 jaar en heeft vorig jaar een herseninfarct gehad ,
zij is helemaal gek van olifantjes.

Ik zelf vind het wel een heel lief kaartje geworden de oren van de olifant zijn in het echt ook rose ,maar door de foto lijkt het een andere kleur.
ik ben benieuwd naar de reactie,s groetjes NEL

5 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig en hier zal je dochter vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrik een beetje van dit bericht Nel ik ben natuurlijk nog niet zo lang je volger maar ik hoop dat je dochter goed hersteld is. Wat zal ze blij zijn met haar kaart je hebt hem prachtig gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje....wat een lief plaatje!!!!
    Groetjes Rachel
    ( ik hoop dat je dochter weer goed hersteld is?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje voor je dochter, heel lief.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gewoon dit mooie kaartje gemist Nel, dat is dom! Schattig kaartje en je dochter zal er vast heel blij mee zijn, dat weet ik wel zeker. Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen