Volgers

dinsdag 21 februari 2012

Vlinder

Gisteren lekker bij mijn hobbymaatje Plony geweest en natuurlijk een hoop inspiratie opgedaan,zij had een mooie vlinder en daar werd ik gelijk verliefd op .
Ik heb hem vandaag maar gelijk aangeschaft.
Ja dit is het resultaat van vandaag
Ook kijk ik regelmatig bij Elly's Card Corner die heeft ook zulke mooie kaarten, dus ook daar weer wat van opgepakt, ja het is weer eens wat anders ik zelf vind het best heel leuk om zo een kaart te maken , maar vintage blijf ik ook erg mooi vinden.
Dames bedankt en natuurlijk vraag ik me af wat jullie er nu weer van vinden,heel veel groetjes van NEL

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel anders dan anders en heel erg mooi!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi gelukt.
    Vind hem prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Nel wat een schitterende kaart heb je gemaakt

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel,
    Het is een PRACHTIG kaartje. Ik hou wel van vlinders, die doen het altijd goed op een kaart en deze is SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig is ie geworden hoor Nel, heeeeeeeeeel mooi en ik zag het gisteren gebeuren......je werd verliefd.....op die vlindermal, hihihihi. Ga hem maar veel gebruiken hoor, het is een supermooie mal.
    Liefs en welterusten, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om te lezen dat je zo fijn met Plony hebt gefreubeld. Ik doe dat altijd met mijn dochter we hebben het altijd héél gezellig,fijn als je iemand hebt waar je zo gezellig je hobby mee uit kan voeren,je kaart is prachtig met die vlinder groeten Corrie

    BeantwoordenVerwijderen