Volgers

donderdag 29 maart 2012

Een jaartje ouder

Goedemorgen, ja jullie zullen wel gedacht hebben wat is Nel aan het doen, ik zal het vertellen ik heb van de week zitten breien en daar gaat heel veel tijd in zitten  het is nog niet af maar ik schiet wel op zodra het klaar is zal ik het laten zien.
Daarom ben ik maar weer eens even mijn hobby kamer ingedoken en deze kaart te voorschijn getoverd.
Het is toch maar weer een vintage kaart geworden en nu heb ik de smaak weer te pakken , vanvond of vanmiddag ben ik weer te vinden in mijn kamertje , ja het is bij mij altijd hollen of stilstaan
wat vinden jullie er van ik zal maar zeggen tot gauw en groetjes NEL

8 opmerkingen:

  1. een schitterend mooi kaartje is het
    heel lief

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel dit is weer een super mooie kaart prachtig gemaakt enne het wordt tijd dat Plony weer terug is jij zal haar wel missen en ik stiekem ook, haar blog haar kaarten en haar lieve berichtjes.En als ze dan weer thuis is dan kan jij weer lekker freubelen met haar lieve groet Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje weer prachtig geworden.
    En je nieuwe jasje voor je blog mag er ook zijn.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi vintage kaartje, Nel. Ik vind trouwens al je vintage kaartjes mooi! Das echt je ding volgens mij.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Nel !!
    Super lief plaatje en prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat eeen schat van een kaartje, helemaal vintage hoor.
    Leuk plaatje ook.
    Wat is je breiwerk mooi geworden, je pop ziet en weer prachtig uit. knap hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende vintagekaart! Wat heb je een prachtige spulletjes gebruikt! Groetjes. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen