Volgers

maandag 5 maart 2012

Home Decoratie


Vandaag iets wat jullie van mij echt niet gewent zijn nl.  Home Decoratie, ik moet zeggen het was heel veel werk maar heel leuk om te doen.
De paperbal in de kleur paars bestaat uit 20 bloemen die ik zelf heb gemaakt naar het idee van joy

De paperbal is rijkelijk versierd met vlinders

Het hart heb ik opgepimpt natuurlijk met vlinders in de kleur paars , ik zelf vind deze creatie wel goed geslaagd ik ben er tevreden mee.

Met deze creatie wil ik mee doen aan de volgende challenge,s   

Alles mag        http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/

Vlinders        http://dutchcardlovers.blogspot.com/

Paars             http://moedershobbypaleis.blogspot.com/


Ik zie jullie reactie,s graag tegemoet  veel liefs NEL

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Ik kan mij goed voorstellen dat het veel werk is geweest, maar wat schitterend.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi zeg! Hier heb je zeker heel veel werk aan gehad, dat is duidelijk. Prachtige creatie in mooie tinten. En ook heel leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuk Nel wat een werk pff maar je hebt er wel eer van super
    gr,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige home decoratie Nel!
    En een geweldige kleur...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er echt prachtig uit Nel. Kan me voorstellen dat je hier heel veel werk aan hebt gehad.
    Leuk dat je meedoet met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er echt prachtig uit Nel. Kan me voorstellen dat je hier heel veel werk aan hebt gehad.
    Leuk dat je meedoet met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf ding is dat Nel. Dat heb je prachtig gemaakt zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk is dit geweest Nel, maar het resultaat mag er zijn .Het is een prachtig geheel. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wat is dat mooi !! prachtig gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij EHI. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo Nel, dit is een kanshebber hoor, wat heb je dat gaaf gedaan!!!!!!! Je bent een kanjer!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan Nel, ik vind hem prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Nel, wat is dit prachtig geworden.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je home deco project hartstikke mooi Nel! wat een werk heeft hier in gezeten, maar het resultaat is prachtig:0) leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supermooie creatie

    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriame

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige creatie Nel, je paperbal is echt super!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Очень оригинальное сердце! И бабочки с ним прекрасно сочетаются! Удачи в задании! С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk zeg!! En wat een werk! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk en orgineel idee is dit en wat een werk. Maar hij is prachtig geworden. :)
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dat er mooi uit Nel, echt gaaf! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk dat je meedoet aan de challenge van moeders hobbypaleis.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow gaaf hoor heel erg origineel. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie creatie, erg leuk! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kan me idd voorstellen dat het veel werk was maar het resultaat mag er zijn hoor. Het is echt prachtig.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
    P.s. ik heb een candy lopen mocht je interesse hebben.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige hanger en wat een werk allemaal.
    Hij is erg mooi geworden.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Moeders Hobbypaleis!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen