Volgers

zaterdag 17 maart 2012

Lady with green

Mijn nieuwe volgers heet ik natuurlijk weer van harte welkom.
Zoals jullie zien heb ik de smaak helemaal te pakken van de stempels en het kleuren, ik  kreeg van de week een paar tips  en ja daar moet je wat mee doen.
Helaas vielen de kleuren van mijn stempel op  de foto lichter uit dan ze in werkelijkheid zijn, maar ondanks dit ben ik toch wel tevreden hoe ik het nu heb gedaan als je vergelijkt met mijn vorige kaart.
Het plaatje is van Kenny K  ja daar ben ik helemaal weg van, ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en als er nog tips voor mij zijn heel graag want wat moet ik nog veel leren maar ik blijf oefenen , veel liefs NEL

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje zeg, mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Nel en het is mij ook vaak overkomen dat de kleuren op de foto heel anders lijken dan in het echt.
    Gewoon lekker blijven oefenen, pas dan leer je het goed.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een heel mooi kaartje hoor Nel!
    Het gebeurt inderdaad bij mij ook wel eens dat de kleuren op de foto anders uitvallen, maar je kan zo ook zien dat het een erg mooie kaart is hoor ;)
    Je afdrukje is ook erg mooi ingekleurd hoor!
    En zoals al een paar keer gezegd, hoe langer je het doet hoe beter het gaat gaan :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en inderdaad een leuk plaatje!
    Groetjes,Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaatal goed hoor met dat inkleuren hij is mooi.
    Leuke kaart ook zo geworden.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen