Volgers

woensdag 14 maart 2012

toch maar wel

Afgelopen maandag ben ik gezellig bij mijn hobbymaatje Plony geweest en wat hebben we zitten kletsen maar ook veel nuttige dingen gedaan, ze vond dat me maar eens gingen kleuren we begonnen met de copics maar al heel gauw zag ik dat ik daar nog niet aan toe was, ik ben namelijk net begonnen met Derwent en eerlijk gezegd is dit nog even beter voor mij ze heeft mij een heleboel tips gegeven en daar ben ik erg blij mee, de kaart die ik er nu  op zet is eigenlijk helemaal niet zo mooi als ik dacht maar de volgende wordt vast beter na al die tips.
Dit is dus de kaart ik zie nu echt wel wat ik de volgende keer kan verbeteren, de kaart op zich zelf de kleuren en indeling ja daar ben ik wel tevreden over, één ding is zeker alle begin is moeilijk,in ieder  geval weer wat geleerd  Plony heel erg bedankt en ik  ga de tips zeker gebruiken , groetjes en tot de volgende stempelkaart maar dan wel beter hoop ik

13 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ze er goed uitziet Nel!
    Leuk om zo eens tips uit te wisselen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Oma Nel,

    Ik ben je blog tegen gekomen en vond er wel leuke kaartjes op staan. Ben zelf nog maar juist begonnen met mijn blog en zoals je zegt alle begin is moeilijk en ik moet ook nog veel leren.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nel. Leuke stempel en ik vind dat je hem heel mooi hebt ingekleurd.
    Al doende leert men.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel,
    Nog maar net begonnen.....ja, zegt ze ☺☺☺ en dan toch meteen deze MOOIE kaart maken.
    Enneh.....kletsen valt toch ook onder nuttige dingen? Heerlijk toch om samen tips uit te wisselen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zo Nel en jij vind dat je niet zo mooi kan kleuren,nou ik vind van wel wat been gave kaart heb je gemaakt ik vind hem echt kikke en dat meen ik echt hoor!!! HET IS ECHT GENIETEN groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is gaaf Nel, dat had ik al gezien. Je kleurt hartstikke leuk en misschien dat je nu wat dingen anders gaat doen maar dat is juist zo geweldig van onze hobby hè....je leert overal en elke dag nog wel wat bij. Lekker doorgaan hoor, wij willen die mooie kaartjes wel voorbij zien komen.
    Liefssssssssssss. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook nog een fan van je kaart hoor!
    Ik vind het ook erg mooi ingekleurd! en inderdaad tips uitwisselen is altijd fijn en zo leer je allebei wat bij van elkaar ;)
    ik kijk alweer uit naar je volgende kaart!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prima ingekleurd en dit is iets dat moet je steeds weer oefenen en dan gaat het steeds beter.
    Gewoon doorgaan hoor!
    Je had mijn eerste kaart met de copics moeten zien, afschuwelijk.
    En toch is het goed gekomen.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedenavond

    Als u met Spellbinders mallen werkt kijk dan eens op papier-webwinkel.nl. U vindt ze nergens goedkoper.

    Met vriendelijke groet

    Henk Kuiters

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kaartje ziet er geweldig uit...Mooi stempeltje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Nel, mooie kleuren!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel

    Voor iemand die net begonnen met in kleuren. Moet ik zeggen dat je kaartje schitterend is geworden.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal jij Plony missen de aankomende 2 weken,maar ga maar lekker door met kaarten maken want ik geniet van elke kaart van jou groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen