Volgers

zondag 11 maart 2012

Van Harte

Allereerst wil ik weer iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie,s op mijn kaarten en ik  lees ze allemaal.
Ik ben nu ook maar aan het stempelen en kleuren begonnen ik zie al mijn maatjes van die mooie kaarten maken met de stempels dus ik kon niet achterblijven , alhoewel ik het nog steeds heel  moeilijk vind om de juiste kleuren bij elkaar te krijgen.


Vandaag  een stempel uit de serie van Kenny K, het zijn echt schatjes,en helemaal zelf gekleurd met Derwent kleurpotloden,
hij best aardig gelukt  toch ?
,ik ga er gauw nog één maken,ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, nog een hele fij dag allemaal en groetjes NEL

11 opmerkingen:

  1. Leuke klerencombinatie dat geel met paars!!!! En héél mooi gekleurd!
    Je kunt weer tevreden zijn Nel....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor Nel, leuk die kleuren zo bij elkaar ennnnn.......morgen gaan we kleuren!!!!! Hihihihi, ik ben er klaar voor!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke vrolijke kleurtjes, heel mooi kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden, super!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is je prima gelukt inkleuren met de copics.
    Erg leuk kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel geslaagd Nel! Mooie kleuren!
    Bedankt voor je reacties op mijn blog, altijd leuk om te lezen!!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en vrolijk kaartje, mooi ingekleurd ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de kleurencombinatie ook heel erg geslaagd!
    Lekker vrolijk en je afdrukje is ook erg mooi ingekleurd !

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. onwijs leuk meid... mooi gemaakt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart Nel en vrolijke kleurtjes!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je doet het echt geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen