Volgers

vrijdag 23 maart 2012

Vintage Art Deco

Vandaag heb ik een kaart gemaakt in Vintage  stijl het plaatje wat ik heb gekregen  is van een lief hobbymaatje zei noemt het Art  Deco wat maakt het uit  als het maar een naam heeft.
Ook heb ik  een hele andere kleuren combinatie gekozen ik weet niet of de kleuren goed te zien zijn bij mij worden de kleuren toch altijd iets anders,  als iemand tips heeft HEELGRAAG , nu de kleuren zijn een beetje Petrol /Bruin./Oker
Met deze kaart wil ik mee doen aan Uitdaging 15  van de Nederlandse Kaartuitdaging, hiervoor moest je deze sketch aanhouden.
 Ik ga hem gauw plaatsen voor dat ik het vergeet dit is me al eens eerder gebeurd , allemaal een hele fijne dag, ik ga vanmiddag lekker even de tuin in groetjes NEL

12 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kaart is dit Nel ondanks dat Plony op vakantie is, ga je toch lekker door met je hobby en daar genieten wij allemaal van ik wens je een zonnige dag Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje, mooi kleuren
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel, je hebt er echt iets moois van gemaakt!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Nel . . ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen. Bedoel je dat de kleuren er op de foto altijd anders uit zien, dat in het echt . . .? Probeer in ieder geval altijd een foto te maken zonder flits. Je kaart is in ieder geval super, en leuk dat je weer mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Nel,
    Ik vind je kaartje er prima uit zien, mooi gedaan hoor!
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU en veel succes.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben even een uitgesteld rondje aan het bloggen en kwam dit schitterende kaartje tegen!!!! Knap gedaan Nel....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren zijn goed te zien hoor. Het is altijd weer puzzelen om het goed op de foto te krijgen. Art Deco of Vintage het is gewoon een hele mooie kaart!Leuk dat je meedoet met de NKU.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig! Heel goed geslaagd en veel succes ermee in de challenge! Ik zag zonet dat ik nog geen volger was bij jouw dus ik heb dat meteen in orde gebracht. Tot gauw!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed passend geheel zo bij elkaar.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart is dit geworden zeg! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Ziet er super uit!
    Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen