Volgers

maandag 19 maart 2012

Voor Jou

Vandaag ben ik maar eens lekker bezig geweest met mijn Cricut, het programma Cricut Craftroom is toch  heel erg leuk, ja er gaat even wat tijd in zitten maar als het klaar is  en je slaat  het  weer op dan heb je de volgende keer een makkie.
Dit is de kaart geworden.
De kleur is zalm met bruine inkt afgewerkt, het is me eindelijk gelukt om er geen andere kleur of plaatje bij te doen , ik vind dit toch ook weer heel leuk om te doen ik heb ook een beetje naar Elly gekeken, maar dat hadden jullie wel door denk ik , ik ben niet de enige die haar kaartjes bewondert  , dit was het dan weer heel veel groetjes  NEL

8 opmerkingen:

  1. Ziet er weer beeldschoon uit Nel.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een mooi geheel geworden Nel groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh Nel wat een prachtige kaart is dit.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje Nel....schitterend....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Nel!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe kaart! Ook de kleuren zijn zo mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nel, de kaart is prachtig! Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar passen, daar is niets anders bij nodig!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen