Volgers

vrijdag 20 april 2012

Abraham

Tjonge ik heb het nog steeds erg druk van de week toch aan mijn stoelen begonnen , heb stof gehaald en andere spullen die ik nodig had op de markt in Rotterdam.
Morgen zien jullie het resultaat.
Maar  nu eerst  even iets anders , ik kreeg van een buurvrouw de vraag of ik ook een kaart voor Abraham had, dus ben ik maar aan de slag gegaan ze kan kiezen ik heb er drie gemaakt.
Ze heeft haar keuze gemaakt en is erg tevreden. Wat  vinden jullie er weer van veel liefs en tot morgen met het resultaat van mijn stoelen

11 opmerkingen:

  1. Alle drie mooie kaarten met leuke details, zoals de vlindertjes, de knopen! Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou niet weten welke ik zou moeten kiezen ze zijn n.l alle drie hartstikke leuk groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle drie geweldig. Ik zou niet kunnen kiezen hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ze zijn geweldig leuk, ook die teksten zijn erg gaaf
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaarten prachtig en ben reuze benieuwd naar je stoelen.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de tekst onderop erg mooi, ga hem maken voor een mannenkaart en dan verander ik botox in bier.
    Dank je wel voor het idee.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een grappige stempels Nel. Je kaartjes ermee zijn erg leuk. Ben nu wel benieuwd welke de buurvrouw heeft gekozen... ik denk..nr 3 :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, dat zal geen gemakkelijke keuze zijn.
    Ik vind ze tenminste alledrie prachtig.
    Wat een verschil tussen de twee plaatjes, de 1 lijkt een jonge kerel, en de andere een echte oude opa.
    Ook erg leuke teksten.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk alle drie hoor
    ik zou niet weten welke ik moest kiezen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes en ze zijn allemaal mooi hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige leuke kaarten heb je gemaakt Nel.
    Echt super gaaf, en die teksten zijn ook heel leuk.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen