Volgers

zondag 15 april 2012

Bratz

Jeetje wat gaat de tijd toch snel, de hele week geen kaart gemaakt , ik was met andere dingen bezig.
Ik had van de week een andere salonrafel gekocht en ja dan ga je poetsen en soppen, ook kreeg ik het idee om dan maar mijn eetkamer stoelen te gaan bekleden, ik ben ze aan het kaal maken en ga dinsdag naar de markt in Rotterdam om stof te kopen, ik heb weer wat te doen, vervelen nee dat komt niet in mijn woordenboek voor gelukkig.
Gisteravond een kaart gemaakt met een plaatje van BRATZ ik vind ze toch zo leuk en lekker stoer. Dit is hem.
Vanmiddag ga ik even een rondje Blog maken ook daar heb ik geen tijd voor gehad Heel veel liefs NEL en een hele fijne zondag

12 opmerkingen:

  1. heel leuk kaartje hoor nel
    en als jou stoelen klaar zijn
    mag je de mijne doen hahaha

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel

    Prachtige kaart, mooie kleurtjes papier,leuk plaatje en ook prachtige versiert. En veel plezier met het bekleed van je stoelen

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, alleen het plaatje daar ben ik zelf niet zo weg van...maarja smaken verschillen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief kaartje nel
    en alles weer schoon lol
    liefs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Nelletje, je hebt het er maar druk mee, haha maar je kaartje is weer supergaaf. Grappig die stempel die je hebt gebruikt, mooi gekleurd en gecombineerd met de rest van je kaart. TOPPIE!!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, grappig plaatje en leuk afgewerkt met bloemetjes en hartjes!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel geinig kaartje Nel en ik vind de kleuren ook erg mooi.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent ook een bezige bij hé! Leuk kaartje heb je ondanks de drukte toch weten te maken! Succes met de stoelen!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een leuk stempeltje!!! Heerlijk zo'n eigenwijs dier!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje en het plaatje vind ik wel grappig.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nel,
    Ik ben opnieuw volgster geworden ☺☺☺.....ik had iets verkeerd gedaan, maar ik ben er weer.....hihihi.
    Zie nu ook dat je aan de candy mee wil doen. Is oké, maar heb ik daar een berichtje van gehad? Of heb ik nog meer gemist.....zoals ook dit MOOIE kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen