Volgers

woensdag 4 april 2012

Gefeliciteerd

Wat is het toch even wennen weer de nieuwe instellingen van je blog berichten enz.
Maar het is weer gelukt..
Ik heb maar weer eens een kaart gemaakt in één kleur en afgewerkt met inkt.
Vandaag maar eens de kleur licht groen genomen de kleuren zijn door de foto nu weer iets harder geworden, het is echt moeilijk om je foto goed te krijgen maar ik blijf het gewoon proberen, ik ga zo nog even een boek bekijken  ik heb  vandaag 25  stuks binnen gekregen allemaal hobby boeken, ik kan ik weer ideetjes op doen, ach het was een aanbieding en die kan je toch niet aan je neus voorbij laten gaan, heel veel liefs en groetjes    NEL

12 opmerkingen:

  1. Hallooooooo Nel,
    Wat een PRACHTIG felicitatie-kaartje is dit ☺☺☺. Wat is dat toch MOOI hè.....werken met maar 1 kleur.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Nel! Het is soms moeilijk hé, om iets te laten liggen dat je voor je hobby kan gebruiken! Ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Leuk al die verschillende stansen die je hebt gebruikt! Helemaal super! Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrrrrrr je kaart Nel, heel mooi in 1 kleur. Heb je je boeken al uit, hihi. Als je wat leuks tegen bent gekomen neem je dan het boek mee om te laten zien aan mij??????? Ik wil ook wel ideetjes aangerijkt krijgen natuurlijk, ik ook ik ook ik ook, je weet het hè, hahahahahaha.
    Liefssss. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Nel en ja mijn lievelings kleur is groen dus je kan bij mij niet meer stuk. Je hoeft je ook niet te vervelen zeg 25 hobby boekjes wat zal jij smullen, je hebt groot gelijk iedereen moet een hobby hebben en wij hebben dat nu eenmaal met kaarten maken. Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit geworden en ja dat foto's nemen is nog niet zo makkelijk, ik herken dit ook hoor. Kaarten maken is meer ons ding.
    Veel succes met he boeken.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Nel.
    Een kaart in één kleur, ga ik ook een keer doen.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi je kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!!!!!!!!! Verder heb ik hier weinig aan toe te voegen ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nell, wat een schitterende kaart!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een BEAUTY hoor Nel!!!
    En wat heerlijk....25 hobbyboeken, nou jij zult je voorlopig niet vervelen :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen