Volgers

zaterdag 28 april 2012

Vintage

Hebben jullie dit nu ook ,  ik heb gisteravond zeker 1 uur zitten kijken naar achtergrondjes plaatjes, ik wist maar niet wat ik zou gaan maken ik had helemaal geen inspiratie, het leek wel of ik helemaal leeg was.
En toen ik dacht ik ga lekker nog even  TV kijken en mijn spullen op wou ruimen zag ik dit  plaatje een nieuw stickervel bij de Action en ineens Yesssss.

Toen heb ik  toch nog deze kaart gemaakt, achtergrond papier is ook nog van een oudere  serie van de Action, ja ze weten al wie ik ben daar, gelukkig gaat het vandaag beter, ik heb een ideetje hihi , heel veel groetjes en tot gauw NEL

13 opmerkingen:

  1. dit is ook een heel lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha zo herkenbaar, ik ben vaak langer bezig met spulletjes uit zoeken dan met het hele kaartje te maken
    Je kaartje is erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje prachtig Nel, heel mooi gedaan!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor Nel...dat kennen we allemaal wel....
    En als ik dan in bed lig komen de ideetjes.
    Maar jouw gedud heeft goed gewerkt want je hebt er een mooie kaart van gemaakt!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlieffffff is je kaartje. heel mooi gedaan en prachtig opgebouwd. Geweldig mooi ook in die zachte kleurtjes, ik vind het een dotje.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je nieuwe ideetje net zo mooi wordt als deze, zal het vast iets bijzonders worden.
    Ben benieuwd.
    Ken dat nieuwe stickervel nog niet, volgende week maar eens weer neuzen bij de action.
    Het is een mooie kaart geworden.
    En even geen inspiratie, ja dat ken ik ook, eigenlijk heb ik daar al een paar weken last van, alleen als ik echt voor iemand iets moet maken komt er wat, maar zo voor de lol....
    Gelukkig kreeg ik een mailtje waar instond dat marianne design een leuke workshop had, en daar had ik wel zin in.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart helemaal geweldig. Wat romantisch! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik merk er niets van hoor Nel dat je geen inspiratie hebt je kaart is prachtig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel romantisch kaartje Nel, zo met die mooie zachte kleurtjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nel onwijs moooi is je kaart geworden
    echt mooi zacht van kleur
    Love it
    Liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oma Nel,

    Nou ik wil zo ook wel even geen inspiratie hebben hoor.
    Prachtig gedaan.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nel

    Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Mijn complimenten hoor!

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al was je inspiratie ver te zoeken nou je kaart is toch erg mooi geworden,prachtig zo de lichte kleuren.

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen