Volgers

vrijdag 6 april 2012

Vogelhuisje

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een vogelhuisje, een vogelshuisje heeft toch wel wat met het voorjaar te maken , ik wou met deze kaart mee gaan doen aan een challenge  dat was iets met voorjaar maar omdat dit wat donkere kleuren zijn heb ik het maar niet gedaan ik dacht dit vinden ze te somber, dit is de kaart
Daarom zet ik hem maar gewoon op mijn blog om toch even mijn kaart te laten zien Wat vinden jullie het is niet echt een voorjaars kaart ?\
ik hoor graag jullie mening  , heel veel groetjes NEL

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het toch een mooie kaart hoor Nel, en de kleuren vallen goed mee!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Nel wat mij betreft had je best mee kunnen doen met die challenge ik vind je kaart geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kan best met de challenge mee doen hoor nel het kan toch nog
    ik vind hem mooi hoor en niks somber

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is helemaal geweldig, wat heb dat mooi gedaan! Ik zag ook dat je in de prijzen bent gevallen bij NKU. Gefeliciteerd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje ik kom hier ogen te kort. je blog is prachtig geworden hoor, je kaartje is ook helemaal super en kan best meedoen met die challenge ennnnnnnn.........gefeliciteerd met je prijs bij NKU, dat is gaaaaaaaaaaaffffff!!!!!!!!
    Fijne paasdagen Nel, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is het geworden, leuk die glitter accentjes erbij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat sombere valt best mee hoor.
    In het plaatjes zit best veel kleur, en de bloemetjes vind ik prachtig.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen