Volgers

zondag 20 mei 2012

Challenge

 Ja daar ben ik weer , ik heb er helemaal zin in, ik zat vanmiddag in de tuin en ineens dacht ik dit wordt het dus ben ik vanavond maar lekker aan de slag gegaan ik heb deze kaart gemaakt via deze sketch van de challenge van http://dutchcardlovers.blogspot.com/

 De sketch lijkt best eenvoudig maar wat doe je daar nu mee ik heb de volgende kaart gemaakt niet strak maar lekker nostalgisch

Ik ben hier zelf wel heel tevreden over en natuurlijk wacht ik weer op de reactie,s heel veel groetjes Nel

13 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig goed uitgewerkt hoor Nel. Je bent in vorm vrouwtje lieve groeten corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel

    Wat een liefje van een kaart, hij is prachtig en dit is erg mooi papier.
    Je eerste kerstkaart is ook supermooi, erg leuk model.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een lieverd Nel dit kaartje. Leuk dat je voor ronde vormen koos en lief met al dat kant er achter.
    Super dat je meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi geworden Nel.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo Nel, je zit er weer lekker in hoor!!!!! Supergaaf gedaan deze kaart en je kerstkaart is een winner!! Ik voel het gewoon.
    Ben benieuwd naar de volgende creatie, ik ga het vast wel zien.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie romantische kaart Nel!
    Prachtig plaatjes heb je gebruikt.
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,

    je hebt echt niet stil gezeten he, wat een leuke creaties heb je gemaakt. Je babykaartjes vind ik ook echt top, heb je hiervan een patroontje of een handleiding?

    Veel liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    Je kaartje is idd LEKKER nostalgisch.
    En het antwoord op je vraag.....het klopt dat jij die kaart ook al op een ander blog hebt gezien. Omdat ik in het designteam zit van Creaties met papier komt mijn kaart eerst op dat blog en daarna mag ik de kaart op mijn eigen blog laten zien.
    Zo zie je maar weer.....er is helemaal NIETS mis met je geheugen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Dat romantische en lieve kan heel goed met de schets. Bedankt voor het meedoen met DCL, Nel.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor en leuk dat je voor rondjes hebt gekozen. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Nel met die nostalgische plaatjes. :)) Super. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen