Volgers

zondag 20 mei 2012

Embossing kaart

 De eerste kerstkaart van 2012  ja we moeten eens gaan beginnen , maar ik moet wel zeggen ik vond het een moeilijke start ja en dan heb je de smaak te pakken.
Vandaag wil ik mee gaan doen aan de challenge van Winterwonderland met als thema embossing ik heb gekozen voor de kleur wit/rood   vond het het wat hebben met kerst en zie hier ............,.
Het is een Tri-shutterkaart, ik vond hem zelf wel leuk ik ga hem gauw plaatsen en dan maar hopen of ik in de top 3 komt .
ben benieuwd wat jullie er weer van vinden heel veel groetjes   NEL

10 opmerkingen:

  1. een prachtige kerstkaart Nel

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super, succes bij de challenge gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en nu weet ik ook hoe zo'n model heet.Mooi puur dat gebruik van veel wit,succes bij de challenge,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Nel!!! Doet het vas goed bij de challenge....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel,
    Het is een hele MOOIE kerstkaart die je voor de challenge hebt gemaakt.
    Succes toegewenst ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Nel je hebt je best gedaan meisje en als ze tegen je zeggen je hebt niet geembost moet diegene maar even langs de brillenzaak, wat een schitterende kaart zeg voor mij ben je een winner hoor groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh gorgeous embossing and a lovely creation, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is gewoonweg prachtig Nel!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh Nel, this is such a beautiful card - absolutely stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous embossing. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
    Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen