Volgers

vrijdag 4 mei 2012

Hoera een jongen

Ik zag van de week toen ik bij PLONY  was toch zo een gave babykaart  we waren er allebei helemaal weg van.  We weten natuurlijk wie deze kaart had gemaakt maar we wilden niet brutaal zijn om het patroon te vragen..Dus ben ik zelf gaat spitten en proberen , knippen , plakken enz en ja hoor hij lijkt er op, heel leuk gelukt.

En ik ben net klaar krijg ik een telefoontje van PLONY  hihhi NEL zegt ze je raadt het nooit de persoon heeft zojuist het patroontje op haar site gezet is dit lachen maar we hebben hem en ik vind hem erg leuk  en  wat vinden jullie, heel veel liefs NEL

21 opmerkingen:

  1. Gaaaaafffffffffffff is ie geworden, hihihi. Wat hebben we toch een lol zo met z'n allen hè Nel. Je hebt er een prachtige babykaart van gemaakt en het patroontje is helemaal toppie geworden. Nu nog even wachten dan komt mijn uitvoering ook hoor.
    Liefs Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee Nel....en dat zonder patroon!!!!!! Leuk hoor, je hebt erg goed je best gedaan!!! Maarre...je had het patroon gerust kunnen vragen hoor ;-)) Hij staat nu op mijn site maar ja, jij hebt hem niet meer nodig hè....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel

    Wat een schattige babykaart heb je gemaakt. En dat zonder patroon, mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent ook van alle markten thuis hè Nel, ik vind het een geinige kaart en dat hij nu op de site van die persoon staat is wel lachen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel,
    PRACHTIG rompertje heb jij gemaakt.
    Het spitten en proberen gaat je SUPER af ☺☺☺ en dat zonder patroon.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een super lief rompertje heb je gemaakt.
    Echt zo schattig.Knap werk hoor zo zonder patroon

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een apart kaartje heb je hier gemaakt Nel.
    Wat je ogen zien kennen je handen dus maken.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat schitterend gemaakt.
    Zo mooi papier gebruikt.
    super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan hoor Nel!
    Mooi papier en leuk afgewerkt met die knoopjes en tekstje in het midden!

    Ontzettend mooi!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel schattig pakje, dat zou je toch zo een klein hummeltje aantrekken.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke creatie! Het lijkt wel een echt pakje zo mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig babypakje en zo mooi ingepakt! Erg leuk om te geven, maar ook om te krijgen, Nel!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zo'n pakje,lijkt me heel leuk om te maken.
    En tevens bij deze van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel gezellige hobby jaren samen met je vriendin Plony,geniet er van.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, hoi Nel,
    Van ♥- Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een hele fijne dag van samen met al degene die je lief en dierbaar zijn. Ik hoop voor je dat het ☼-netje ook een beetje mee wil werken.
    Een hele fijne verjaardag en tot ziens.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow helemaal goed super ect!!!
    echt een mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow helemaal goed super ect!!!
    echt een mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nel

    Via de blog van Plony kom ik ook even bij je kijken, wat een mooie kaartjes maak je, deze is ook supermooi, het is een heel leuk model.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk is ie geworden Nel en dat allemaal zonder patroon! Het is je echt goed gelukt en zo leuk om dit weg te kunnen geven!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen