Volgers

dinsdag 1 mei 2012

LOVE

Ik zie dat ik er weer een paar volgers bij ik zou zeggen hartelijk welkom  en hoop dat jullie ook bij mij wat inspiratie op kunnen doen.

Vandaag even een eenvoudige kaart, ik had van de week helemaal geen inspiratie ik had het gwoon te druk met andere dingen maar toch nog even deze kaart gemaakt.
Ik ben gewoon maar gaan prutsen met mijn cricut en dit is weer het resultaat , ik denk dat mijn volgende kaart toch weer een mannenkaart gaat worden , denk ik  , heel veel veel liefs    NEL

7 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het geen prutswerk hoor, ik vind hem schitterend. Mooie kleuren ook! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje is wel heel mooi zeg,mooi dat lila met paars en wat heb je dat organza mooi verwerkt.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo prutswerk, het is een plaatje!
    Erg leuk in deze lila kleur!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha geen inspiratie en prutsen, nou dat zie ik er niet aan hoor. Het is een super kaartje, ik wou dat ik dat zo uit mijn mouw kon schudden haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dit is wel mooi prutswerk hoor.
    Wat mag het resultaat wel niet zijn als je er heel hard je best op doet.
    Erg geslaagd kaartje.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een heel mooi romantisch kaartje, heel geslaagd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Noem jij dat prutsen Nel? dan zou ik wel eens willen zien wanneer het echt niet gaat ik vind je kaart prachtig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen