Volgers

dinsdag 1 mei 2012

Nog ééntje Oliver Hardy

Dit  plaatje had ik al een paar dagen  in mijn bezit en toen ik dit zag dacht gelijk Yes dit is iets voor een mannenkaart.
Heel veel hobbymaatjes hebben een hekel aan mannenkaarten maken , maar als ik éénmaal bezig ben met mannenkaarten heb ik er helemaal zin in.
Ik moest gelijk aan een film denken van daar dit plaatje en de filmstrip er bij en natuurlijk de klok aanvang van de film. wat  vinden jullie van deze kaart ik heb er wel een tevreden gevoel over     .
 heel veel groetjes NEL

14 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Nele en de dikken in het midden is erg leuk.
    Dat paarse kaartje mag er ook zijn.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk Nel! Ook je kaart hieronder vind ik prachtig gedaan! Veel plezier morgen bij Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    Wat een GEINIGE mannenkaart is en je kaartje hieronder is wel heel erg LIEF in die MOOIE lila kleur ☺☺☺
    Liefs Wilma
    Veel plezier morgen bij Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Nel, gaat het een beetje, ik ren me naar van de ene kaart naar de andere, hihi. Je bent in vorm hoor, 2 schitterende kaarten erbij, je inspiratiepeil is helemaal goed vandaag, haha. Ik zie je morgen en we moeten morgen écht even naar de.........je hoort morgen wel waarom, hihihi. Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden, toppie hoor, ik vind het altijd moeilijk een mannenkaart te maken, ik ben daar altijd heel lang mee bezig.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mooi! Zo goed passend bij elkaar allemaal! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van mij krijg je een dikke 10, want mannenkaarten blijft moeilijk maken vind ik groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf is deze kaart Echt super leuk gemaakt,liefs ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi dit kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk kaartje Nel...echt nostalgie.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel

    Wat een vrolijk kaartje en leuk gedaan met die oude kaart.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem helemaal geweldig!! Wat een leuk idee om Oliver Hardy op een kaart te verwerken. Daar wordt je prompt vrolijk van!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen