Volgers

dinsdag 29 mei 2012

Sweet Sixteen

Eindelijk is de kaart voor mijn kleindochter af maar nu hij op de foto staat zie ik toch wat foutjes ik heb de kaart gisteravond gemaakt en dan heb je toch niet zo goed licht.
Ja ik heb een daglicht lamp maar die was ik vergeten te gebruiken.
Natuurlijk zijn de kleuren weer anders door de foto, maar ik zie nu dat ik het haar ook nog even moet veranderen.
Ik ben niet zo een kei met kleuren maar ik krijg toch steeds de tip  BLIJVEN OEFENEN en dat doe ook maar.
De stempel is van sureya heel leuk maar ik vind ze pittig om in te kleuren.
Ik heb de jurk maar met wat glitter gedaan en een leuke bloem van crealies op de kaart gedaan .
 Al jullie tips zijn natuurlijk welkom ,ik zou zeggen tot het volgende kaartje , heel veel groetjes NEL

11 opmerkingen:

  1. Je hebt je kaart voor je kleindochter super gemaakt Nel ik denk dat ze hem ook prachtig vind.Ik in ieder geval wel groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Packer and movers in Hyderabad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Ik heb geen tios voor je en die heb je ook niet nodig hoor...je hebt een heeeeel mooi kaartje gemaakt!!!!
    Lekker zoet lekker zomer lekker sweet sixteen!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer gaaf Nel, lekker zoet....écht sweet sixteen. Leuk met die stempel, een hele goeie keus.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk kaartje hoor
    niks meer aan doen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi nel
    zag net je reaktie op mijn blog
    maar ik ben nog niet geslaagd
    heb al zoveel gehad
    hou ook marktplaats in de gaten
    nee het is niet gelukt
    en ik wil hem zo graag

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig Nel.
    En dat oefenen geldt voor ons allemaal moet je maar denken.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,

    ik denk dat je kleindochter hiervan gaat genieten, zo'n persoonlijke kaart is toch top he.

    Ik ben benieuwd naar je roosjes.

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel

    Je bent wel erg ktitisch op jezelf maar dat hoeft helemaal niet hoor ik vind je kaartje schitterend, gefeliciteerd met je kleindochter en die is vast net zo sweet als je kaartje :-)

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Ik denk dat jij geen tips meer nodig hebt want het is een plaatje geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje en de digi is ook zo mooi.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen