Volgers

zaterdag 30 juni 2012

25 december Christmas Day

Oh wat heb ik de smaak weer te pakken , de ene dag lukt er niets en de andere dag gaat het bijna vanzelf hihi.
Natuurlijk maar een echte vintage kerstkaart .
Ook weer  met een gehaakte bloem en ja hoe kan het ook anders een plaatje van het  internet, en ik zal het  verklappen ik heb er nog veel meer van deze plaatjes, zijn ook zo leuk.
De kleuren goudgeel en rood combinernen  erg mooi toch, ik kan jullie nog niet zeggen wat de volgende kaart zal zijn even nadenken Natuurlijk heel veel groetjes en tot ziens     NEL

10 opmerkingen:

  1. Ook deze is weer gaaf Nel. Super! Fijn weekend. groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Nel, ik was net aan het BLOG HOPPEN! Ik hop al een uur van de ene blog naar de andere hahaha. Dus ik ben er snel bij met een reactie op deze super mooie kerstkaart...
    Ben nu al weer benieuwd naar de volgende...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh alweer zo'n mooi kaartje, knap werk hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap het goed wat je bedoelt met de ene dag lukt alles en de andere dag niets, heb ik ook wel geregeld. Ja kaartje is prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel

    Het is weer een prachtige kerstkaart met dit mooie plaatje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart, mooi gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel je bent met deze warmte[ waar ik slecht tegen kan] wel heerlijk in de kerstsfeer he meisje ,je kaart is weer prachtig hoor.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nel,
    Hou die "andere dag" waarop alles vanzelf gaat maar lekker vast, want je hebt een heel MOOI kerstkaartje gemaakt. Jaaaa......die kleurencombinatie doet het GOED.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor je leuke reacties, Nel. Ik snap heel goed wat je bedoelt en ik denk iedereen die kaarten maakt/knutselt of anderzijds creatief bezig is wel:)
    Dit is trouwens een mooie kaart, hoor! Ik houd wel van dat vintage en het plaatje in het kader staat prachtig. Mooi gehaakt bloemetje!

    BeantwoordenVerwijderen