Volgers

dinsdag 12 juni 2012

Challenge

 Vandaag ga ik weer eens een poging wagen om aan een challenge mee te doe .
De challenge is die van Winter Wonderland  het is de bedoeling dat een je kaart maakt naar aanleiding van een foto.

Ik zie er  de kleuren blauw zilver en wit in. Na veel speurwerk in mijn hobby kamer heb ik de volgende materialen gevonden en ik hoop dat de materiaalen goed zijn.
Ik neem aan als ik het fout heb gedaan ik er wel een berichtje van krijg.
En nu komt hij  hihihhii.


Nu nog even op de site zetten en dan maar afwachten .
Heel veel groetjes  NEL

19 opmerkingen:

  1. Wat een super creatie Nel mooie kleuren je hebt je goed aan de foto gehouden ik vind je kaart prachtig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig, echt schitterend gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en super gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great interpretation of the photo this week, thank you for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is helemaal goedgekeurd hoor, ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren komen volgens mij prima overeen, en de kaart vind ik ook erg mooi.
    Succes!!

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs leuk Nel
    wow wat een gaaf kaartje
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, mooi gedaan Nel, schitterende kaart!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk kom ik je kaartje eens goed bewonderen, wat een plaatje is het geworden Nel. Heel mooi gedaan met de kleuren, past precies bij de foto. Knap gedaan hoor meis, dit smaakt naar meer!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Nel, blauw is altijd goed.
    Prachtige kleur.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank You so much for joining us at the Winter Wonderland Challenge with this absolutely perfect creation, I do hope that you will try and join us again next week

    Have a lovely day
    Hugs Bridget :0x
    Winter Wonderland DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart en zo goed bij deze challenge uitdaging.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel

    Je kaartje past perfekt bij de foto, ik vind hem waanzinnig mooi zo in het blauw.
    Succes met de challenge.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card. I love the colour.
    Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
    Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Nel, je kaart is super geslaagd!! De kleuren zijn prachtig winters, echt een plaatje!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Nel

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, die moet winnen hoor.
    Wat was het ghezellig gisteren, ik heb genoten met jullie,

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo oma Nel,
    Wat leuk dat je bij mij bent geweest. En natuurlijk heb ik ook een tegenbezoek gebracht. Was helemaal verrast door alle mooie kaarten, die je gemaakt hebt.
    Las dat je 3 kleindochters hebt. Nou ik ook hoor. Gelukkig voor mij wonen ze ook hier in Noorwegen. Kan regelmatig dus even van ze genieten.
    Wens je een fijn weekend en ik ga je op mijn blog zetten. Kan ik je volgen.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen