Volgers

maandag 18 juni 2012

Lekker Gek

Ja deze kaart heb ik vanmiddag gemaakt ik kon niet wachten om hem er toch op te zetten.
Wat een lekker gek WIJF.
Ik kwam dit plaatje op internet tegen en heb hem opgeslagen en ik dacht ja hier doe ik iets mee wat een gekke plaatjes kom je tegen maar wel HHEEEELLL LEUK toch.
Dan kom je ook weer in je achtergronden  bak terecht en denk je van deze kleur moet ik toch ook van af en met een beetje combineren  kreeg ik dit resultaat.

De kleuren zijn echt rood en wat zonde dat je toch weer kleurverschil krijgt  als iemand een tip heeft graag.
Ook heb ik voor het eerst een zig  zag rand met de naaimachine gemaakt , ja ik blijf oefenen.
Maar is het een gek plaatje of niet ik zelf vind het heel grappig  alleen degene die deze kaart ooit krijgt of die hem ook leuk vind dat is maar af te wachten , maar het komt uit een warm hart  hihi .
En nu maar weer afwachten op jullie reactie,s  heel veel groetjes     NEL

9 opmerkingen:

  1. Ha, die is grappig en dat moet toch eens kunnen hé? Leuke kaart vind ik dit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze gaaf Nel ik vind hem harstikke leuk hoe kom je op het idee je bent goed bezig hier hou ik van. Wat een te gek gave kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart geweldig. Superorigineel en je plaatje, toppie! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Nel, superleuke kaart! Ik hou van af en toe een humoristische noot, ook in een kaartje! Goed gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha hij is geweldig joh, wat een gaaf kaartje.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk Nel.
    liefs. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!!! Lekker gek....weet je al naar wie je hem gaat sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart,super plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs gaaaaaaaaaaaaaf
    leuk leuk leuk
    liefs,ans xxxx

    BeantwoordenVerwijderen