Volgers

donderdag 28 juni 2012

Merry Christmas

Jeetje wat ben ik blij dat ik  weer op mijn Blog kan, wat ik ook probeerde ik kon niets doen, bah kon ook niet reageren bij jullie ik hoop dat het nu verholpen is en dat ik ook kan gaan genieten van jullie creatie,s ik ga straks ook even een rondje blog shoppen.
Maar nu is tijd om weer eens een kaart op mijn Blog te zetten , het is een kerstkaart geworden en er zullen er toch wel meerdere volgen.
Lekker met een vintage plaatje.
Het plaatje komt van internet het bloemetje heb ik zelf gehaakt en ik moet zeggen het is heel leuk om te doen wel een priegelwerkje ,  ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ik ga gauw aan de volgende beginnen.  Heel veel groetjes Nel

11 opmerkingen:

  1. Nel wat een gave kaart zeg wow
    zal ik vast voor de brievenbus gaan liggen hahaha
    gaaf hoor !!
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,
    Die priegelwerkjes passen wel op deze MOOI kerstkaart ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is ie echt lekker kerst sfeertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gedoe hè Nel met dat blogger er zijn er wel meer aan het mopperen hoor,dus je bent niet de enigste.Ik dacht al het is zo stil bij Nel zou ze op vakantie zijn.
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt en de bloemen zijn ook leuk wel gepriegel,maar dan heb je ook wat.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart Nel, prachtige kleuren.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Nel

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Nel wat heb jij een schitterende kerstkaart gemaakt!!! Echt een plaaaaatje hoor....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart voor de kerst.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is supergaaf Nel, ik zag hem al in het freubelstraatje voorbij komen.
    Fijn dat je weer kan bloggen, het was maar stil zonder je, haha.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel

    Je kerstkaartje is prachtig in de traditionele kerstkleuren, de gehaakte bloementjes zijn erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe kaart. Ik vind het vintageplaatje zooo gaaf! Fijn dat je weer terug bent in blogland, je maakt zulke mooie kaarten! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen