Volgers

zaterdag 9 juni 2012

Nieuwe Woning

Ik was gisteren even aan het Blog shoppen en wat kwam ik toch een leuke en mooie creatie,s tegen,deze kaart heb ik gemaakt door de inspiratie van een blog maatje Elly, natuurlijk wordt hij altijd heel anders maar dat is ook de bedoeling allemaal dezelfde kaarten nee dat kan niet.
Ik heb het raam , de boom , het vogelkooitje en de poes met de cricut gemaakt.
Ook de plantenbak is met de cricut maar eigenlijk is het de onderkant van een cup cake.
En zo blijven we maar stoeien.
Zo nu even geen kaart maken  de visite komt  er zo aan en dan gaan we straks lekker naar de voetbal kijken. Ik wens de liefhebbers een hele fijne wedstrijd en duimen allemaal voor Nederland, heel veel plezier en veel liefs   NEL

8 opmerkingen:

  1. Hoi Nel

    Wat zie ik weer een prachtige kaarten, deze kaart is heel mooi naturel en lief met de bloemenbakjes. Je mannenkaarten zijn ook heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Nel.
    Prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Nel.
    Wat kan je toch leuke dingen maken met de cricut.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel

    Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt, vooral je kaart voor Plony is schitterend, daar zal ze vast heel blij mee zijn geweest.
    Ik kijk uit naar donderdag,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterend kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ff een paar dagen druk met andere dingen en dan maak jij ineens TWEE nieuwe kaarten!!!!!!! Allemachies, ben je ff in de war????? Grapje hoor Nel, supergaaf gedaan en leuk om te zien hoe verschillend allebei. Knap gedaan!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen