Volgers

vrijdag 8 juni 2012

Nog één vintage mannenkaart

Jeetje wat zit het weer toch tegen en wat doe je dan , ja ik ga mijn hobbykamer maar in .
Meestal als ik aan een mannenkaart begint volgen er altijd wel meer,ik heb er nog een gemaakt in vintage styl,  vandaag geen beroep maar weer eens een auto ja welke man is er niet gek op een auto.
Dit is hem dan weer ik ben nog bezig met een andere mannenkaart maar ik kan verklappen die is geen vintage, ik nog lekker even aan de knutsel , heel veel groetjes en tot zien s NEL

11 opmerkingen:

  1. hij is super leuk nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke mannenkaart Nel.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,ik vindt het een mooie mannenkaart,ik ben ook dol op de vintage uitstraling(zolang ik het zelf nog niet uitstraal tenminste,hihi)Ik vindt het heel mooi om te zien dat je zo creatief bent en je maakt me wel heel benieuwd naar de volgende kaart!Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een mooie mannenkaart geworden Nel goed gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, erg chique hoor....!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie mannenkaart.
    De combinatie met gestreept achtergrondpapier en die mooie groene "krullen" om de vintagefoto
    doet het goed.
    Leuk afgemaakt met ook weer niet te veel details.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is gaaf hoor Nel, altijd gaaf jouw mannenkaarten hè! Superleuk gedaan.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is gaaf, leuk de briefkaart op de achtergrond! Je schudt de mannenkaarten zo uit je mouw. Knap! GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was bij mij ook even geleden dat ik hier was prachtige creaties staan er weer,heel leuk de mannen kaarten vind dat zelf altijd heel moeilijk.

    Gezellig weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige vintage kaart.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen