Volgers

woensdag 6 juni 2012

Plony Gefeliciteerd

Vandaag is er een heel lief hobbymaatje/blogmaatje  jarig .
PLONY is gek op vintage en de kleur rose kom je bij haar  regelmatig tegen.
Ik vond dat ik voor haar maar eens een mooie kaart moest maken we zijn niet alleen hobby / blogmaatjes maar ook hele hechte vriendinnen geworden , ik kom geregeld bij haar op bezoek en wat hebben we dan steeds een fijne dag.
Het is een vouwkaart geworden met aan de voorkant weer extra  hoekje dat zie je bij de tweede foto.
Dit is de binnenkant.


En dit de voorkant.
Plony heeft de kaart al ontvangen en ik werd ook direct door haar gebeld en ze vond hem schitterend,
ik zelf ben er ook erg tevreden over  ja als er één is die zoiets toekomt dan is zij het  wel.


Plony van Harte Gefeliciteerd een hele fijne dag met je familie , kennissen en vrienden ik ga je  nog even bellen en wij zien elkaar op 14 juni   een hele dikke kus  groetjes NEL

15 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie kaart hoor Nel!!!
    Leuk modelletje en zo lekker romantisch met die kleurtjes!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart geworden, super
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh daar is ze blij mee Nel!!!!
    Heel erg mooi gedaan en helemaal in haar stijl!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Nel en een heel leuk modelletje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Plony haar verjaardag.

    fijne avond en groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony zal verrast zijn denk ik Nel, je hebt een prachtige vouwkaart voor haar gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, heel mooi! Ook mooie , zachte kleurtjes gebruikt, super!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel

    Wat een schitterende kaart en een heel gaaf model is dit.
    Gefeliciteerd met je lieve vriendin.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart en ik vind het model super. Heel leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige vouwkaart.
    Heel leuk, dat extra "deurtje".

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterend mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW Nel schitterende kaart, mooie papier, schattige vintage plaatjes en hele leuke versieringen. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de complimentjes al dik over je uitgestrooid maar hier dan ook nog maar een keer, hihihi, hij is GEWELDIGGGGG!!!!!! En IK kan het weten. Dankjewel hoor meis en je hebt jezelf weer overtroffen, superssss!
    Hele dikke kus, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart! Ik kan me best voorstellen dat Plony hier heel blij mee was!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your works are so amazing! I like it. Greatings from Serbia.

    BeantwoordenVerwijderen