Volgers

vrijdag 29 juni 2012

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal , ja ik heb nu maar weer eens een eenvoudige kerstkaart gemaakt omdat niet iedereen van vintage houdt, het plaatje had  ik al jaren in een doosje  liggen het is een stofje ook deze moeten op toch.
Een aardig kaartje voor in de kaartenbak .  Heel veel groetjes Nel

Oh ja ik denk dat ik ook nog wat mannenkaarten moet gaan  maken want ik geloof dat er hier in de buurt alleen maar mannen jarig zijn  ,
Gelukkig heb ik er geen hekel aan

9 opmerkingen:

  1. Jij bent in de kerstsfeer met die hitte Nel ik vind het wel weer een hele mooie hoor prachtig met dat blauw groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Niet te veel STOFfen ☺☺☺. MOOIE kerstkaart met die VROLIJKE ijsman.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nalweer een heel mooi kerstkaart, leuk dat je een stofje hebt gebruikt, je brengt mij op een ideetje

    fijn weekend en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje hoor Nel, goed idee om weer eens wat "ouder" materiaal te gebruiken. Zouden we allemaal eens moeten doen (schaam schaam).
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaartjes heb je al gemaakt! Groot gelijk om al een voorraadje aan te leggen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,omdat ik op vakantie was liep ik een beetje achter,ik heb zitten lachen om je kaart met die vrouw,idd een gek mens hihi,maar wel stikgrappig:-) Ook dat mannetje op die mannenkaart die helemaal in een deuk ligt,gááf!Waar vind je ze en dan verwerk je ze ook nog zo dat de plaatjes extra leuk uitkomen.Petje af.Deze ijzig blauwe kaart is ook leuk,grappige stof en origineel.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel

    Knap hoor om nu met kerstkaartjes bezig te zijn maar hij is weer heel mooi. Ik ben wel benieuwd naar je mannenkaarten want daar ben jij erg goed in.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks het warme weer, ben je toch weer druk bezig geweest Nel. Misschien heeft het wel een beetje geholpen om aan Kerst te denken bij het maken van je nieuwste creaties. Je hebt er in ieder geval weer iets heel moois van gemaakt.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen