Volgers

maandag 4 juni 2012

vintage mannen

YES ja ik heb er weer volgers bij van harte welkom. ik hoop  dat jullie mij ook in de toekomst weer zullen volgen ik probeer het ook bij jullie .
Vandaag maar weer eens een mannenkaart ja wat is dit toch altijd weer iets dat je zegt wat moet ik nu doen en dan valt het toch allemaal wel weer mee vind ik.
Ik denk bij mannenkaarten altijd gelijk aan de beroepen  die zij hebben uitgevoerd.
Daarom  dacht ik aan de bakker met zijn fietsje  langs de deuren en ja hoor ik vond dit plaatje op internet.Wel leuk toch.
Morgen ben ik er ook maar dan met HEEEL wat anders.

Ook moet ik nog even mijn sweet sixteen foto,s er op zetten maar moet nog even een collage programma er voor zoeken , als iemand een tip heeft graag,maar ze komen  er aan hoor gr   NEL

12 opmerkingen:

  1. heel mooi gedaan Nel, ziet er prachtig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mannenkaartje hoor Nel, leuk plaatje met die fiets. Ik ben benieuwd waar je vandaag mee gaat komen????????? Aagje houdt je in de gaten hoor!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en erg leuk met dat plaatjes van de bakkersfiets!
    In Picasa kun je collages maken op verschillende manieren. Het programma is gratis te downloaden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie mannenkaart, mooi samengesteld en een heel leuk plaatje van een bakkersfietsje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Nel het blijft moeilijk mannen kaarten maar jij hebt het weer voor elkaar hij is super mooi gedaan hoor!!!! groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en wat een mooi plaatje.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel

    Wat een superleuke mannenkaart, ik vind het plaatje erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai oma Nel,

    Wat een mooie kart.
    Heb trouwens een paar gemist geloof ik want zie nog een paar kaarten die ik nog niet ken.
    Ook de sweet sixteen vind ik erg mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Ik zie mijn vader en oom nóg zo voor me, want zij reden ook met zo'n bakfiets vol brood rond. Wat is er veel veranderd!!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen