Volgers

woensdag 20 juni 2012

Yes een mannen kaart

 Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten , ook vind ik het erg leuk als jullie een berichtje willen achterlaten, ik lees ze graag.

Ja nu even de laatste van mijn mannenkaarten, al hoewel de meeste hobbymaatjes moeite hebben met een kaart voor een man , vind ik het eigenlijk best wel leuk om te doen.
Steeds als ik mijn kaarten bakje aanvult met mannenkaarten zijn ze zo weer weg.
Deze kaart zit toch ook wel weer humor in vind ik zelf dan.

Ik weet niet of de persoon op tijd thuis is  maar hij heeft in ieder geval moeite met zijn sleutel dus heb ik er maar een reserve bij gedaan Het plaatje heb ik weer van internet gehaald . ik hoop dat jullie er weer van kunnen genieten  en ik zeg maar tot ziens  heel veel groetjes Nel

12 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook weer gaaf. Mannenkaarten gaan je inderdaad super af! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Nel aan je blog te zien vertoef je nu op een wolk geinig hoor!!!! Leuke mannen kaart weer wat ben jij daar goed in zeg prachtige kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaart Nel en nu is het maar te hopen voor het mannetje, dat zijn vrouw niet achter de deur staat met een deegrol (LOL). Ik heb ervan genoten.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele leuke mannenkaart.
    Het plaatje is ook zo leuk.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuke kaart, Nel! Jij weet altijd zo'n grappige plaatjes te vinden op internet!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nel, wat heb je weer heerlijke kaarten gemaakt. Ik vind het helemaal top, dat je er zoveel humor in stopt!! Dat doe ik je zo snel niet na!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracht mannen kaartje meid
    wow jij bent er goed in zeg
    Nu de kerstballen dan?? hahahaa
    lief,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch een prachtige kaart gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jouw lijkt dit een makkie die mannenkaarten maken! Het is een leuke, gezellige kaart geworden, die weer snel uit je voorraadbakje zal zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooo, die Nel.....heb je nu genoeg mannenkaarten, hihihi. Wat zijn ze weer gaaf en wat zijn je plaatjes toch hilarisch. Ik kan niet begrijpen dat je dat zo graag maakt, mannenkaarten.....maarrrrrrr......ik kan het ook hè, hihihihi.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel ja zeg...nog meer mannenkaarten...en weer zo'n mooi exemplaar!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel

    Wat zijn ze leuk die grappige mannenkaarten van je, ook die kaart met het gekke wijf vind ik geweldig, ze zijn echt gaaf.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen