Volgers

maandag 18 juni 2012

Yess een mannenkaart

Hallo allemaal , bij gekomen van het voetbal, wat een tegenvaller zeg, maar ja ik heb de tijd maar nuttig gemaakt door wat mannenkaarten te maken.
Ik weet het niet maar iedereen vraagt aan mij mannenkaarten dus ik heel erg hard aan de slag .
En zo als altijd  de ene keer gaat het beter dan de andere.
Wat is het vandaag gewoon lekker eenvoudig en strak.


De kaart is blauw de plaatjes zijn gemat met grijs  het achtergrond papier is ook blauw/ grijs maar op een foto verkleurd het toch iets Dit is het resultaat maar er komen er nog een paar aan.
Heel veel liefs   en groetjes Nel

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel eerlijk Nel de bovenste kaart daar gaat mijn voorkeur naar uit, deze is ook mooi hoor,maar dat gekke wijf ik zit nog te lachen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze echt schitterend Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen