Volgers

zaterdag 28 juli 2012

4 jaar getrouwd

De vakantie zit er weer op, heerlijk 14 dagen in Italië geweest , ja ik kan er weer tegen.
Van de week al direct bij mijn hobbymaatje PLONY geweest daar was het ook al reuze gezellig lekker gefreubeld en natuurlijk heeeeeel veel gekletst maar dat hoort er bij en natuurlijk heb ik als ik bij haar bent geweest inspiratie in overvloed.
Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de challenge van HobbyHome het thema is feest.
Nog maar  net thuis kwam mijn buurvrouw even vragen voor een kaart 4 jaar getrouwd voor een Homo stel, dan moet je wel even nadenken en omdat ze in een oldtimer zijn getrouwd heb ik deze auto gebruikt het is een plaatje waar je bij denk ja deze is leuk.
Ik ga nu nog even een paar bezoekjes doen bij  mijn blogmaatjes, heel veel groetjes  Nel

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een schitterende kaart van gemaakt. Fijn dat je weer terug bent. Ik heb je creaties gemist hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelly, wat heb je er een onwijs gave kaart van gemaakt voor die 2 mannen, dat gaan ze gaaf vinden hoor.Leuk dat je hebt meegedaan bij ons nieuwe HH-blog maar er was één voorwaarde om mee te doen.....je moet wél volger worden, hihihi......is miss vergeetachtig dit vergeten???????
    hahahahahahahaha. Ga je het nog ff regelen meis?
    Fijne avond en een dikke knuffel, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, Nel! Die gaat vast in de smaak vallen bij het gelukkige paar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi Nel en welkom terug op blogland het was stil en het is nog steeds stil er zijn een boel mensen op vakantie,je start met dit kaartje is weer goed gelukt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Nel,lief dat plaatje.
    En zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje Nel

    fijne zondag en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Nel. Mooi is die rozet van dit papier, steekt prachtig af. Leuk, die oude auto en wat een mooie tule strik, ik werk daar ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen