Volgers

dinsdag 31 juli 2012

Bingo

Ja daar ben ik weer en natuurlijk zoals beloofd een mannenkaart.
Gisteren kwam dus mijn buuf en zag de kaarten en zei weet je ik neem ze allebei.

Ik weet het niet maar als ik een mannenkaart  maak is hij direct weer weg, met het gevolg ja natuurlijk Nel moet weer mannenkaarten gaan maken en gelukkig heb ik er  geen hekel aan.
Ik zou zeggen tot de volgende kaart maar dat is even geen mannenkaart wat het wel is zien jullie gauw genoeg en weer heel veel liefs en groetjes NEL

12 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart is dit
    door jou ben ik ook met deze auto s bezig hahaha

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer super Leuk gedaan met de bingokaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een erg leuke mannenkaart is dit, ook de vorige is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, leuk gedaan, Nel!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal te gek Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Nel, wat schitterend gemaakt zeg !! Prachtig !

    Fijne dag xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze ook weer heel mooi geworden, leuk dat ze snel weg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww, dit is echt een schitterende mannen kaart, prachtige kleuren, super!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel

    Fijn dat je vacantie zo heerlijk is geweest en nu weer lekker aan de kaart. Ik zie alweer een mooie mannenkaart, daar ben jij erg goed in, ikzelf vind deze de moeilijkste om te maken maar jij kunt er wat van.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen