Volgers

maandag 30 juli 2012

Een mannenkaart

Haha ja het is weer zover ik ben maar weer eens een mannenkaart gaan maken wat een leuk knipvel is dit toch wat we bij een hobbyjournaal gratis hebben gehad.
Als ik het knipvel heel leuk vind en ook nog eens zonde vind om te gebruiken maak ik een kopie er van ,ja en jullie raden het al dat heb ik nu dus niet gedaan.

Dit is mijn kaart en ja ik zou het plaatje zeker nog wel eens willen gebruiken , dus ga ik van de week maar eens even op pad om te kijken of ik het nog kan kopen. Mijn kaart lag op de tafel en ja hoor de buuf kwam en was helemaal weg van de kaart , ik moest hem gauw op de foto zetten om hem te kunnen showen.
Dus VERKOCHT en op naar de volgende mannenkaart. 
De volgende kaart denk ik dat het een mannenkaart wordt.
Heel veel groetjes   NEL

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nel! Ook je doosjes zijn supermooi geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is ook weer een mooi mannen kaartje
    prachtig gedaan hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende mannenkaart, je doosjes zien er ook geweldig mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel, Je kaart is helemaal super. Ik vind de postcard ook zo gaaf! Toppie hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk voor je Nel je papier is nog nat en de kaart is verkocht en dat vind ik super leuk voor je , maar de kaart was ook prachtig jij hebt de foto nog.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even geleden, Nel, mooie kaart en wat een leuke details, vooral het postkaartje en de auto!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar ben ik dan eindelijk!!!!! Ik heb alles wel gezien hoor Nel maar ik wil je natuurlijk ook nog even laten weten hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaf of ik het vind!!!!! Die doosjes....helemaal supersssss en deze mannenkaart is natuurlijk ook weer een toppertje à-la-Nel!!!! Toppie gedaan weer meis!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een spermooi mannenkaartje. Prachtig !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen