Volgers

zondag 29 juli 2012

Kado doosjes

Zo even bij komen ik heb vanmiddag eens lekker in de tuin lopen rommelen ja dat is wel nodig als je van vakantie terug komt , maar het was er heerlijk weer voor .
Ik heb ook nog tijd gehad om wat te prutsen  er werd mij gevraagd om een kado doosje voor een stel 40 jaar getrouwd en een man die 60 wordt .Dit is geen straf voor mij want ik vind die doosjes maken elke keer weer erg leuk.

En dan nu die andere.


Ik vind deze ook wel erg leuk al zeg ik het zelf.
nu moet ik er ook nog één maken voor 25 jaar getrouwd , dus ik ga maar even lekker door.
Ik hoor wel weer wat jullie er van vinden nog een hele fijne dag verder en heel veel groetjes NEL

7 opmerkingen:

  1. superrrrrr, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je cadeau doosjes helemaal geweldig Nel prachtig gemaakt.Je hebt het maar druk met alles hè.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,dat is een leuk stelletje,de een zo frivool met die kantjes en de andere echt voor een man.Leuk gedaan,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige doosjes zijn dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doosjes heb je gemaakt Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk gedaan
    is daar een mal van
    om die doosjes zo te maken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende doosjes Nel!!! Die blauwe is echt een plaatje om te krijgen....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen