Volgers

woensdag 4 juli 2012

Zeep bloemen

 Hallo allemaal hier ben ik dan weer.
Het was even stil bij mij maar ja als je 10 zeepbloemen moet oppimpen ben je wel even bezig , maar oh wat is het toch leuk om te doen.

En natuurlijk zijn ze allemaal verschillend.
Ze zijn voor de zus van mijn buurvrouw die was er helemaal verliefd op en omdat zij altijd rond \Valentijn met vriendinnen  elkaar iets  geven vond ze dit een geweldig  idee.
Ze wou ze alvast klaar hebben staan maar één ding is zeker ze is op tijd.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, maar mijn opdracht is voltooid en ook geslaagd vind ik zelf.
Allemaal weer heel veel groetjes  NEL

10 opmerkingen:

  1. Superrrrrr Nel, wat mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Nel het ziet er echt schattig uit
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    Wat MOOOOOOOOI.....stuk voor stuk.
    Wat GAAF om zoiets met Valentijn kado te doen. Je missie is OP TIJD geslaagd ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze helemaal geweldig Nel.
    En wat een ontzettend leuk idee.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ze kunnen maar vast klaarstaan Nel. Ze zijn weer supergaaf en ze zullen zéker goedgekeurd worden. Het blijft toch leuk om iets te pimpen hè Nel, nu moeten we weer iets nieuws verzinnen maar ik heb nog een stapeltje harten te pimpen. Die moeten maar eerst.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan Nele en die paarse is helemaal mijn kleur.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er prachtig uit Nel, heel erg mooi en ook erg leuk om kado te geven.
    Wat een werk ook om te versieren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er inderdaad supermooi uit! Daar zal ze wel succes mee hebben!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel

    Wat zijn ze allemaal mooi geworden, ze is er zeker op tijd bij :-))
    Geslaagd is je opdracht zeker.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen