Volgers

dinsdag 21 augustus 2012

25 jaar getrouwd

Eindelijk is het nu iets minder warm , wat zeuren we eigelijk toch , dan maar lekker veer aan de  freubel.
Vandaag is het een kaart geworden voor een stel dat 25  jaar getrouwd is, het stel is pas naar Afrika geweest en nu vroeg de moeder van het stel , of er een kaart gemaakt kon worden iets met Afrika best moeilijk vond ik.

Ik had wat foto's gehad van het stel die heb ik heel klein gemaakt en in een filmstrip gemaakt, de achtergrond is de landkaart van Afrika en de dieren dat zijn de big 5 van Afrika.

Zo  heb ik  maar iets gefreubeld  en nu maar hopen dat het stel de kaart ook leuk vind , maar dat ga ik nog wel horen, ik zou zeggen tot de volgende kaart en groetjes NEL

12 opmerkingen:

  1. Hallo Nel,

    Wat mooi..!! Leuk die filmstrip, daar kun je echt van alles mee verzinnen..

    liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Je word steeds creatiever, leuk hoor wat je gemaakt hebt voor het bruidspaar dat al 25 jaar lief en leed deelt,mooi gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, hij is heel leuk geworden! Ik was vergeten dat ik je nog een mailtje moest sturen wat deze kaart betreft maar hij zal vást goedgekeurd zijn!Leuk die filmstrip, dat is een blijver, leuk om te gebruiken ook op mannenkaarten.
    Ik ga verder met mijn snijbonen want het is weer moestuintijd!!!!!
    Doeiiiii. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel,
    Volgens mij heb jij heel goed geluisterd naar de moeder van dat stel, want je hebt wel een heel MOOI en persoonlijk kaartje gemaakt ☺☺☺.
    Die filmstrip is SUPER en je krijgt voor dit kaartje een high five.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en ook zo persoonlijk.
    Mooi gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het heel mooi gedaan, beter nog een prachtige kaart is het!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Nel ook ik vind dat je het SUPER heb VERWOORD erg leuk met die filmstrip echt KLASSE HOOR!!!!
    Weet zeker dat zij dat ook vinden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig,en leuk met de film strip.En een mooie kleuren combinatie super.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zal het bruidspaar hier mee in hun sas zijn. Zo persoonlijk. Geweldig. En die filmstrip is helemaal geweldig.
    Nel je verdient een compliment hoor.
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan Nel, zijn ze vast heel blij mee.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gedaan, het is een prachtkaart en de opdracht heb je heel goed verwerkt. Het stel zal er weg van zijn.

    BeantwoordenVerwijderen