Volgers

zondag 19 augustus 2012

Eerste plaatje met de Copics

Hallo Allemaal, wat is het toch warm geweest  vandaag  we hebben heerlijk in de tuin gezeten en lekker gegeten buiten, ja mijn dochetr was er met haar man en mijn 2 kleindochters 16 en 21 jaar , op de valreep kwam ook mijn tweeling broer met zijn vrouw ook nog even langs , oh wat was het gezellig .

Ik ben donderdag heerlijk bij mij hobbymaatje PLONY  geweest ja dat is altijd een heel gezellige dag, dat wij geen kramp in ons kaken hebben is ongelooflijk want wij beppen wat af samen.
Ik heb van Plony mijn eerste les gekregen in kleuren met de copics ik moet zeggen het is reuze leuk, en denk dat ik ook wel verslaafd er aan gaat raken, toen ik dus bij PLONY was zei waarom doe je nu niet mee met een wedstrijd van HET FREUBELSTRAAT, wij zijn aan de slag gegaan en ik moet zeggen ik heb een hoop geleerd.

Dit is wat ik er van heb  gemaakt en dat voor de eerste keer Plony zei nog NEL als jij zo doorgaat dat ben  jij over 40 jaar net REMBRAND maar dan het zusje ,maar ik denk niet dat we dit dan nog mee  gaan maken, ik vond het leuk en ben best tevreden  , ik hoor graag jullie reactie, heel veel groetjes en nog een hele fijne avond    doeiiiiiiiiiiiiii NEL

11 opmerkingen:

  1. Hallo Nel,
    Wat mooi..je hebt talent..nee,zonder gekheid..echt schattig..Mooi kantje achter de mal gedaan...LIEF hoor.

    lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel

    Het is een prachtig kaartje Nel, erg mooi ingekleurd dit leuke afdrukje en je zou niet zeggen dat je dit voor het eerst doet. Het kantje erachter vind ik ook erg mooi. Fijn dat je zo'n leuke leerzame en vooral gezellige dag bij Plony had.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Ja daar is onze Nel met haar eerste kaartje gekleurd met Copics,petje af Nel het is je bijzonder goed afgegaan voor de eerste keer en nu op naar Harrolds in Rotjeknor daar zijn het goedkoopst.
    Nee hoor misschien is Plony wel zo lief dat je ze van haar mag gebruiken als je bij haar bent,dat mag ik ook altijd van Cindy,daar heb je vrienden voor toch??? De kleuren van je kaart zijn ook heel mooi het is een plaatje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is al laat maar ik moet toch nog even snel zeggen hoe gaaaaaaaffffffff ik je kaart vind!!!! Wat is ie superleuk geworden Nel, dat smaakt naar meer. Wordt het geen tijd om te verhuizen........ruimte genoeg in LKK en dan ben je ook zoooooooo in Rotjeknor, hihihihihi.
    Slaap lekker meis, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hallo Nel,
    Schitterende kaart en wat heb je hem prachtig ingekleurd !!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er helemaal te gek uit.
    Mooi gedaan hoor!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo zusje van Rembrandt,
    Ik snap er niets van.....bijna pijn in de kaken van het beppen en natuurlijk ook pijn in de vingers van het kleuren ☺☺☺ ??? Je hebt er een heel MOOI kaartje van gemaakt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nel, nou ik moet je zeggen dat je het heeeeeeel mooi gedaan hebt voor de eerste keer, ik doe het zelf ook nog maar net. Maarja ik heb geen les gehad van Plony ik moet het zelf leren om het in de vingers te krijgen zal ik maar zeggen. Je hebt er een schitterend geheel van gemaakt TOPPIE!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel

    Nou als dit je eerste kaartje is wat je ingekleurd hebt dan ben ik benieuwd naar de rest, dat beloofd wat. Het is werkelijk prachtig gedaan hoor, je hebt er talent voor want het valt niet mee. Mooie kleuren heb je gebruikt, schitterend geheel.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat waren leuke foto's :) Je hebt erg je best zitten doen. Mooi gedaan deze ook. Prachtig kaartje en veel plezier met verder leren, ik vind dit al erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen