Volgers

zondag 5 augustus 2012

Ja hoor een mannenkaart

Vandaag een mannenkaart best wel eenvoudig .
Ik heb de rozet gemaakt met mijn nieuwe cartridge van de Cricut ook de rand er naast komt van dezelfde cartridge.


Het labeltje heb ik ook zelf gemaakt  en de tekst gemaakt in Word en uitgeprint.
Ik koop nooit een tekststempel vind ik zo zonde van mijn geld daar koop ik liever wat anders voor .
Je kan ook zoveel vinden op internet, ook deze oldtimer.
De houten figuurtjes heb gekocht bij de X.....s , ja die tip kreeg ik van mijn maatje Plony.
Verder heb ik niet veel meer te vertellen ja alleen dat ik mannenkaarten maken  erg leuk vind , en ja hoor de volgende is ..........................,


Heel veel groetjes Nel

13 opmerkingen:

  1. Het is weer een toppertje Nel, mooi gemaakt met de Cricut de mallen dan hè
    de combinatie van de kleuren bij elkaar geweldig
    Fijne zondag nog
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit weer een leuke mannenkaart
    maar ben heel nieuwsgierig geworden welke cartridge je nu hebt ik gebruik ook de cricut maar deze heb ik niet

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, daar is ie dan.....de mannenkaart waar ik op zat te wachten........helemaal gaaffff!!!! leuk gedaan en mooie kleuren gebruikt. TOPPIE!!
    Op naar de volgende.....
    liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mannenkaart. Dat is nooit makkelijk. Maar deze is te gek !!

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie mannenkaart, heel leuk gedaan met die oldtimer!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende mannenkaartkaart Nel


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Nel!!!!!!
    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer super! Heel orgineel en je cartridge maakt hele gave dingen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer super! Heel orgineel en je cartridge maakt hele gave dingen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw,dat is een leuke mannenkaart! En dat is volgens mij een héle mooie cartridge,schitterend die rand en die circel.Ik vindt dat je er een prachtig geheel van gemaakt hebt,Nel,groetjes en tot blogs,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel,
    Wat een supermooie mannenkaart heb je weer gemaakt... maar daar heb jij patent op volgens mij..
    helemaal TOP hoor..

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon perfect gedaan Nel!! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen