Volgers

zaterdag 4 augustus 2012

Kerst

Allereerst wil ik even mijn nieuwe volgers Ans , Ilonka   en teddybeertje heel hartelijk welkom heten, ik hoop dat jullie mijn blok leuk vinden en  ook vind ik het leuk als jullie een berichtje achter laten.

Nu mij kaart na de mannenkaarten waar ik altijd leuke reactie,s op krijg nu maar weer wat anders en de kerst komt er  aan vandaar dat ik maar aan de kerstkaarten ga beginnen , maar de mannenkaarten vergeet ik niet hoor want er ligt er al weer één op mijn bureau.


De Kerstboom heb ik gemaakt met mijn nieuwe cartridge van de Cricut en ik moet zeggen de cricut bevalt me prima.
Het plaatje heb ik van internet en het achtergrond papier van de Action ook zo een fijne winkel ,
ik kom er graag en ook regelmatig. Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat ik nog tijd heb om te knutselen want er komt een kleindochter logeren..
Heel veel groetjes   NEL



11 opmerkingen:

  1. leuk is ie weer geworden Nel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk kerst kaartje hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kerstkaart Nel en ik doe het ook tussen door ,je kan niet vroeg genoeg beginnen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart,leuk plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW Nel wat een schitterende kaart en je andere creaties zijn ook schitterend mijn complimenten hoor.

    Fijn weekend nog.
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel,

    Jij bent ook al aan de kerstkaart,je kunt maar beter bijtijds beginnen en..hij is leuk hoor..

    Nog een fijn weekend, groetjes Ans.

    p.s. Heb je mijn Blog al gezien???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Nel, je kan hem maar vast klaar hebben toch????? Ik weet wat er morgen gaat komen hier........dus..tot morgen!!!!!
    Slaap lekker, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Nel en inderdaad de Action heeft best leuk papier.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely simply lovely.Creates the spirit of Christmas. Hugs Sheila.x UK

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee om alvast met de Kerstkaarten te beginnen, Nel. En wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen