Volgers

vrijdag 31 augustus 2012

Kerstkaart

Eerst wil ik mijn nieuwe volger Martha  weer hartelijk welkom heten ik hoop dat je een beetje inspiratie kan op doen bij  mij.
En dan nu mijn beloofde kaart ik was hem alweer vergeten , ik had het zo druk met mijn muren voorwitten omdat ik ga behangen dus kwam ik niet toe aan knutselen maar af en toe moet ik even stoppen anders trek ik het niet meer , ja ik ben geen 18 jaar meer.
Ik ben zaterdag j.l. naar de beurs in Bleiswijk geweest met de buurvrouw zij had stofjes gekocht  en gaf mij ook een paar stukjes  , of ik een voorbeeldje wou maken voor haar ik ben nooit zo erg gek op stofjes maar een kaartje voor de kaartenbak kan er altijd bij , vooral met kerstkaarten je hebt er altijd zoveel nodig.

Je kan niet zeggen dat het echt kerstkleuren zijn maar ja ik wil ook wel eens iets anders doen en ik vind dat is bij deze wel gelukt toch.Net wat ik al zei niet zo denderent maar leuk voor de kaarten bak , ik zou zeggen heel veel pezier nog vanavond en tot ziens    Groetjes Nel

10 opmerkingen:

  1. Nou Nel ik vind je kerstkaart helemaal goed gelukt hoor, ik vind het juist altijd leuk als het net weer iets anders is qua kleur. Hij is top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,
    gelukkig je bent er weer, ik dacht al.. mooie kerstkaart hoor, ik hou wel van die "andere"kleuren..

    Fijn weekend, liefs Ans..
    en kalm aan hé..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart wel mooi voor een kerstkaart Nel,het is juist leuk met deze kleuren,prima kaartje hoor!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer eens wat anders Nel....heel apart met de stofjes. Je gaat er vast en zeker mee scoren.
    Veel succes met het behangen.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem weer TOPPIE Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind je kaart heel leuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niets mis mee hoor Nel, Leuk weer eens iets anders toch, en als je kaart ergens aan komt valt hij in elk geval op tussen alle rode en groene kaartjes, dus....... wees er trots op

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik vind je kaart ook leuk in deze kleuren blauw,er zijn genoeg mensen die hebben een hele blauwe kamer, met soms een blauwe of witte boom net als bij mijn zuster, en die krijgt van mij ook altijd een blauwe kaart.
    Dat vind ze helemaal geweldig, zo geweldig hij staat er het hele jaar door als dat geen eer van je werk is tochhhhhhh.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem toch wel heeeeel leuk hoor Nel, ik ben niet zo van de standaard ....leuk juist om eens iets heel anders uit te proberen en.......ik heb je foto's bekeken hoor, pffffffttttt wat een klus nog. Ik ga wel lekker met vakantie, dat lijkt me leuker, hihihi.
    Liefsssssssss. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Nel schitterende kaart en heel leuk geworden ook met die stofjes.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen