Volgers

dinsdag 7 augustus 2012

Liefs Meisje

Vanmiddag is mijn kleindochter van 16 jaar weer naar huis gegaan na lekker te hebben geshopt samen zij meer dan ik hihihihi kwam er weer een eind aan de logeer party , het is altijd gezellig en lachen dan weer heel wat af.
Zo nu dus even rust en moest oma toch maar even haar hobbykamer in , ik had op de computer al een sketch gemaakt van wat ik zal gaan doen,ik kon natuurlijk niet in mijn hobbykamer gaan zitten als zij er was.
Ik moet zeggen het is heel wat anders dan de mannenkaarten van afgelopen week, dit vind ik toch ook wel erg geslaagd voor mijn doen.


Lekkere felle kleur groen en andere bijpassende achtergrondjes gemaakt van behangpapier wat ik weer op internet zag .
Zo combineer ik maar een beetje , dit was het dan voor vandaag .
Ik ga even een rondje Blog,s dadelijk  doen maar eerst eten.
Heel veel liefs en groetjes  NEL

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,
    Wat een schattig kaartje..heb je het plaatje zelf gekleurd??
    Is het bij jullie ook zo'n s;echt weer??
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een super leuk kaartje
    heel goed gelukt hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geslaagd Nel! De kleurtjes zien er leuk uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel wat een supermooi kaartje en wat een mooie kleuren.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit Nel
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww Nel, geweldig. Wat gaaf gedaan en leuk dat groen met oranje....weer eens iets anders. En hoe leuk ik mannenkaarten ook vind van je.....geef mij maar iets meer van dit hoor, hihihihi.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, zeker een goed geslaagd kartje, Nel. Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is dit Nel,leuke kleuren ook.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen