Volgers

dinsdag 14 augustus 2012

Memo blokje schort

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volger  GHEA weer hartelijk welkom heten ik vind het leuk dat je mijn blog ook gevonden hebt en  ik hoop dat je van mijn creatie,s kan genieten.

Vandaag   geen kaart ik ben lekker in de kadoo artikelen gedoken ,
het is een memoblokje met ook een balpoint er bij het lijkt mij handig voor in de keuken,
het is maar een idee natuurlijk .
En ja dan vind ik dit weer erg leuk en maak ik er maar alvast twee.

Ik vind ze schattig en jullie hoop ik ook heel veel liefs weer en groetjes NEL


10 opmerkingen:

  1. Hallo Nel,
    .. wat zijn ze schattig je memoblokjes en wat een leuk idee, om er een schort van te maken...
    leuk hoor..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige creaties. Heeel leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Nel ik vind ze ook schattig hoor!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige memoblokjes en het patroon van de schort is ook zo leuk.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou nou wat voor moois zie ik hier weer bij Nel staan, ik kijk mijn ogen uit wat zijn ze schattig en natuurlijk het belangrijkste super
    handig, HIER HOU IK VAN!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima creaties heb je gemaakt Nel.
    Vooral die onderste is erg mooi.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen